Saturday, January 23, 2010

Aku Masih Pelajar!!

minggu-minggu yang membebankan otak telah pun kunjung tiba...



haha..baru sekarang aku teringat yang aku masih lagi seorang pelajar. Asgment... dah bertimbun-timbun dah, tapi yang paling menyesakkan jiwa sebab kene submit awal. Baru minggu ke empat...dah ada yang kna submit...tapi sebenarnya banyak kebaikkannya..



1. Boleh bertungkus-lumus awal2 sem, dah nak hujung sem nanti tak ada la penat sangat...

2. Dah siap semua asgmnt..boleh la kerap sikit melencong..( asgment x siap pun...sronok jer kalau boleh melencong....)

Nie tempat-tempat yang best yang aku pernah pergi...best!!



3. dan yang paling best... tak payah berjaga malam sebab tak yah buat asgmnt last-last minit... (padahal tiap-tiap sem aku duk wat asgmnt last minit...hehehe)




4. dan yang paling utama...


boleh fokus masa minggu study week... (walaupun x study...hehehe..)

inilah realiti kehidupan apabila bergelar pelajar...punyai banyak keinginan..namun...di sebalik semua itu, pelajaran...pasti akan tetap menjadi NO.1...

No comments:

Post a Comment

sayang selalu...(",)