Tuesday, October 18, 2011

knapa bahagia itu masih lagi tidak bersamaku..

mencuba dan terus mencuba...
namun setiap kali itu juga aku rebah...
rebah!!
bilaku bangkit untuk terus melawan rasa sakit itu..
aku jatuh lagi... jatuh dan terus jatuh...
aku rasa ingin sahaja berhenti di sini...
terlalu letih kurasakan...
tiada dahan untuk aku bertahan...
setiap kali jatuh...ku rasakan seperti dipijak2 oleh ego mu...
sayang...jika aku yang kau inginkan...
terimalah aku seadanya...
aku sudah berusaha untuk menyayangimu..
aku sudah cuba menyintaimu sepenuhnya...
namun...aku masih lagi dipersalahkan...
sakit setiap kali ku jatuh...
tolong... sekiranya aku yang kau mahu...
terimalah aku seadanya sayang...
kerana aku telah cuba untuk menjadi lebih baik..



CoRetaN Qisya... (",) bersama selamanya

No comments:

Post a Comment

sayang selalu...(",)