Tuesday, February 1, 2011

aku bisa membuatmu cinta kepadaku....


aku bisa membuatmu cinta kepadaku... namun aku tak perlu buat semua itu.... rasa cinta, rindu dan bahagia hadir bila jiwa sedar akan bermaknanya sebuah perhubungan... kasih sayang pengikat hati, rindu pula ibarat wangian mawar yang sentiasa dinanti, terubat bila ada semua di sisi...
aku bisa membuatmu cinta kepadaku... namun aku x perlu buat begitu kerana aku tahu rasa itu ada dalam dirimu... x perlu paksaan kerna kamu juga sepertiku... menanti dalam sebuah penantian yang sememangnya tak pernah pasti.... kita bagai bunga lelalang di kala petang bertandang... ke hilir ditiup angin, ke hulu ditolak bayu....
aku bisa membuatmu cinta kepadaku....namun aku tak perlu buat begitu kerana kejujuran sebuah perhubungan akan tetap buat hatimu setia kepadaku walau tanpa paksaan.... salur rasa yang sering kali menjulur keluar ditarik terang cahaya mentari membuat kita masih di sini, masih menanti dan masih mencari sebuah kepastian....
aku bisa membuatmu cinta kepadaku miskipun kau tak pernah menyatakan rasa cinta itu kerna kutahu....rasa itu ada bersamamu... terlipat rapi, tersimpan indah nun di sana... Rasa itu yang buatmu sentiasa ada bersamaku....
aku bisa membuatmu cinta kepadaku, namun aku tahu aku tak perlu buat begitu.... kerana kamu tahu kamu juga sepertiku....



CoRetaN Qisya... (",) bersama selamanya

No comments:

Post a Comment

sayang selalu...(",)