Tuesday, December 14, 2010

Untukmu Sayang

Tika itu titik gerimis di wajahmu menguris hatiku...
Aku terkedu...mengapa...
sakitkah kamu?
sedihkah kamu?
jangan begini sayang...
tangan mula merayap menyeka air matamu...
Hanya itu yang aku mampu lakukan...
Sabar sayang....jangan begini...
hatiku tak mampu melihatnya....
Tak keruan hatiku kala itu...
hanya bahu yang mampu aku pinjamkan untuk mu..
jangan begini sayang...
senyumla....
tak mampu aku melihat air matamu lagi...
erat tangan ku kamu genggam..
bagai anak kecil yang ketakutan...
Laju air matamu ku seka...
jangan begini sayang...

Lantas sebuah senyuman lahir di bibirmu..
bersama erat genggaman tangan kita bersatu...

~aku sayang kamu~

CoRetaN Qisya... (",) bersama selamanya

3 comments:

  1. apakah genggaman erat tangan itu dibenarkan oleh hukum ... janganlah bermain dgn perasaan halus yang disitu adanya satu makhluk yang bernama iblis. maaf kiranya kenyataan ini menguris hati dan perasaan sang putri Qisya

    ReplyDelete
  2. TQ atas komen tue.... sume nie adalah luahan rasa.... kte sesame manusia harus saling ingat mngingati... Tq.... :)

    ReplyDelete

sayang selalu...(",)