Friday, December 31, 2010

SELAMAT TAHUN BARU ~~~2011~~~~

Bru beberapa detik kita mula melangkah ke tahun 2011... banyak sangat kejadian, peristiwa, masalah yang bakal menjadi kenangan dalam lipatan sejarah tahun 2010. Suka, duka kenangan lalu akan sentiasa terpahat di hatiku dan menjadikan aku seorang manusia yang semakin matang seiring usiaku ini.. Saban waktu, detik demi detik dihitung, kenangan semakin banyak dijadikan pengajaran dalam mengejar arus hidup yang tak pernah lekang dek masalah.

Aku kini semakin dewasa, kukira dewasa dalam pemikiran dan perbuatan, namun aku juga perlu matang dalam perwatakanku.... sebelum ini aku seakan anak-anak kecil yang masih lagi cuba-cuba bermain dengan warna-warna kehidupan....namun, untuk tahun 2011 ini aku akan cuba berubah menjadi seorang gadis yang lebih matang dalam perwatakanku... InsyaAllah...

Bercakap tentang tahun baru, semua orang akan bertanya tentang azam... Azam?? Setiap tahun orang bertanya tentang azam tahun baru, namun orang lupa bertanya tentang pencapaian azam itu....

Jika tahun 2010 aku pohon agar ia menjadi satu tahun keramat yang menjadikan aku lebih tabah, lebih bersyukur dan lebih patuh kepada suruhan-Nya..dan agar aku bisa jadi hamba yang dirahmati.., tahun nie plak... aku berazam... aku cuba untuk ubah sikap buruk diriku yang baru aku sedari... PENTINGKAN DIRI...semakin hari baru ku sedar sifat ini makin ketara dan terima kasih juga pada insan-insan yang telah menyedarkan aku tentang hal ini.... MySpace...Terima kasih... Aku sayang kamoo. Aku Berharap...tahun baru ini akan membuatkan aku lebih mementingkan insan-insan di sekelilingku... (",)V... aku juga ingin meraikan ulang tahun kelahiranku tahun ini jika aku masih lagi diberi peluang dan kesempatan....

Tepat jam 12.00 malam, aku berkesempatan melihat percikan bunga api di Bandar Jerteh... Indah... lebih manis kenangan ini jika si dia turut di sisi..





CoRetaN Qisya... (",) bersama selamanya

No comments:

Post a Comment

sayang selalu...(",)