Monday, December 30, 2013

kau cinta terakhirku!

Coretan ini khas buat mu sayangku.. Saat dan tika ini aku terkeliru dengan setiap tingkah ku.. Aku trlalu menyayani mu, tp setiap kali itu juga terbit khilaf ku. Ampun kn daku. Bukan kerna ku tidak menyayangi, bukan jua kerna ku tidak menghargai.. Tp kerna aku ini sang manusia biasa.. Bukan kerna ku trbiasa dengan khilaf ku, namun kerna aku ini insn biasa..setiap detik ku ingin yg terbaik, setiap waktu yang terindah.. Maafkan aku.. Sayang, dirimu telah merasuk hatiku, tak kan mgkin bisa ku tepis lagi.. Ku buang segala ego ku, utk mu.. Aku syang kamu hingga hujung nyawa.. Kan ku pastikan, kau cinta terakhir di hati ini.. Sampai kapan pun, kau tetap di hati.. Aku cinta kamu! CoRetaN Qisya... (",) bersama selamanya

No comments:

Post a Comment

sayang selalu...(",)