Wednesday, April 3, 2013

merindui sebuah tinta

Terlalu merindui sebuah tinta yang tertitip dek keresahan sebuah taman hati.. hari ini aku kembali menulis... menulis kerna aku terlalu rindukan bait-bait cinta, bait-bait rindu yang sering kali menyegarkan mawar hati... Aku hari ini masih lagi di sini.. masih aku yang dulu... tapi dalam versi yang berbeza... aku ingin terus maju... Ya, aku hari ini masih melangkah untuk terus menapak kukuh dalam sebuah kehidupan.. Rindu dengan cebisan-cebisan kenangan semalam yang semakin jauh ku tinggalkan.. namun tetap utuh di ingatan.. Terasa perit bergelar seorang manusia yang semakin dewasa... mengejar status kematangan... indah menjadi anak kecil yang hanya tahu indah dunia tanpa wujud secalit masalah... Ah, dunia... kitaran tetap akan berlaku walau tak dipinta. CoRetaN Qisya... (",) bersama selamanya

No comments:

Post a Comment

sayang selalu...(",)