Tuesday, July 19, 2011

binGkisan buat Seorang Teman


Kehadiranmu tak pernah aku jangkakan
namun dalam kesamaran aku masih mengharap
mengharap akan dirimu bertandang bersama lilin kebahagiaan
agar sebuah kesamaran ini dapat kau terangi
dengan cahayamu itu teman...

aku...
masih lagi mengharap agar sisa-sisa masa lalu pergi...
jauh... jauh daripada segalanya....
harapku agar sayang yang kau pahat...
rindu yang kau tambat di hatiku ini akan selamanya
terus melekap kejap!

Ya! sinar itu ada bersamamu..
sering membuat aku terbuai di angin lalu...
sering membawa aku hampir ke sebuah pelabuhan rasa..
rasa yang membahagiakan...

Namun...
mengagak dalam kesamaran kekadang buat aku lupa akan sebuah keikhlasan rasa cinta sebuah perhubungan...
Sentiasalah bersamaku teman...
sentiasa bersama untuk kita kecap semua manis itu BERSAMA!


CoRetaN Qisya... (",) bersama selamanya

No comments:

Post a Comment

sayang selalu...(",)