Tuesday, April 12, 2011


malam ini kerinduan mula meresap keluar dari hatiku... mencengkam kuat hati yang lara... sungguh...tak tertahan rasa nya menanggung rindu yang teramat parah... hari kian jauh meninggalkan kenangan dulu... namun kakiku bagai mati... beku di sini...

kenapa aku nampak semua itu lagi?? kenapa? peritnya melihat semua itu... pedihnya hati tak tertahan...jangan...jangan temukan aku dengan mereka lagi...aku tak kuat Ya Tuhan... jangan duga aku sebegini..telah aku kuatkan hati, namun aku sekadar menahan secara luaran...namun, perit sang hati tiada siapa yang tahu...

tak ingin lagi aku melihat bayangan itu.. sangat memeritkan.. bagai merentap jantungku... bagai membakar hati keringku saat ini... AKU RINDU!!! aku rindukan sebuah ketenangan itu.. jauh kan aku dengan rasa ini Tuhan... jauhkan aku dengan semua yang memeritkan ini... Hentikan segala rasa yang kembali mencengkam hati keringku kini..

aku ingin jauh... jauh dari semua yang memeritkan dri ini... hati ini tak tertahan lagi... biarkan rasa rindu itu pergi...pergi sejauh yang boleh... pergi meninggalkan aku bersama sebuah jiwa kering ini...


CoRetaN Qisya... (",) bersama selamanya

No comments:

Post a Comment

sayang selalu...(",)