Sunday, November 8, 2009

MentAri Masih MeNyiNar...


Aku suka benar waktu-waktu begini...
bagaikan kamu terlalu memahamiku...
Ulangtahunmu yang ke-21 bagiku suatu yang amat bermakna....
menceriakan kembali warna-warna cinta kita
yang dulu suram dek panahan terik mentari cemburu...
dek taufan rasa kemarahan yang tanpa arah mengganas...
dek tsunami air mata keraguan....
Ya... kita yang mencorakkan jalan ceritanya...
dan kita juga yang terluka kerananya...
dan kerana gunung rasa kerinduan
dan lautan rasa cinta ini...
aku, kembali lagi bersamamu...
kembali untuk mencari kembali rasa itu...
rasa yang pernah membajai jiwaku suatu ketika dulu....
dan kini...aku ingin lagi rasa itu....
rasa yang hanya ada padamu....
indah....
hadir bak pelangi tujuh warna keceriaan...
hadir bak damai angin musiman...
rasa keindahan itu begitu aku senangi...
dan aku tahu...
rasa itu hanya ada bersamamu....
dan hanya denganmu....

No comments:

Post a Comment

sayang selalu...(",)