Friday, October 16, 2009

tinta jiwa...


Keluarga besarku... sayang kamu..
(Sambutan Hari Keluarga Tok Wan Kali ke-2 2009)
membesar sebagai puteri kedua cukup mematangkan aku.. bersama keluarga,bersama didikan,bersama kasih sayang... cukup.. kukira cukup mematangkan aku kini.. Ma, Pa... kau lah ibu bapa terbaik yang wujud di dunia ini.. Ma, terima kasih kerna melahirkan aku dan Pa, terima kasih kerana membesarkan aku dalam sebuah keluarga yang cukup segala-salanya.. cukup indah dilahirkan dalam keluarga besar ini... ramai saudara mara, penyeri hidupku... Tok Wan, atok kesayanganku telah hampir tiga tahun kau meninggalkan kami di sini...Alfatihah buatmu Wan aku panjatkan.. semoga rohmu ditempatkan di tempat yang telah dijanjikan-Nya.. kangan sungguh aku padamu..meniti hari-hari tanpamu di sisi cukup memeritkan.. segala nasihatmu ku jadikan peneman hati ini.. sungguh... tiada atok sepertimu.. Wan...aku rindu... tiada lagi gelak ketawamu, tiada lagi teguranmu... ah...rindunya aku....aku berharap kau bahagia di situ..Amin..

No comments:

Post a Comment

sayang selalu...(",)